Nazwa zgłaszanego rozwiązania / produktu / usługi:

R-GOL.com

Opis zgłoszenia:

Dlaczego powinniśmy otrzymać EKOMERSA?

Jako, że stale podnosimy sobie poprzeczkę i staramy się podnosić poziom świadczonych przez nas usług, zwracamy uwagę na jeden z najważniejszych aspektów działalności sklepu, jakim jest bez wątpienia jego dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej. Dzięki licznym działaniom nasz sklep doskonale łączy w sobie elementy sprzedaży niezbędne w punktach stacjonarnych oraz w zakupach przez internet, co w obliczu wymagań stawianych przez dzisiejszy rynek daje nam niezwykle cenną wartość. Co dokładnie mamy na myśli wspominając o współistnieniu i przenikaniu się tych dwóch sfer? 1) Nasz flagowy punkt w Warszawie przy ulicy Puławskiej 255 wyposażyliśmy w specjalne nowoczesne półki, które po umieszczeniu na nich buta pozwalają na uzyskanie niezbędnych informacji o produkcie, takich jak specyfikacje technologiczne, dostępne rozmiary czy kolory, a wszystko to za pośrednictwem naszej strony internetowej. 2) Usprawniliśmy działanie naszej strony internetowej, a jednym z najważniejszych wprowadzonych rozwiązań jest możliwość osobistego odbioru zakupionych towarów w jednym ze sklepów stacjonarnych. Klient może opłacić takie zamówienie wedle upodobań – albo wykonać przelew, albo wybrać płatność za pobraniem. Dajemy również możliwość zwrotu towaru lub jego wymiany na inny w przypadku, gdyby ten zakupiony ostatecznie nie pasował lub nie spełniał oczekiwań Nabywcy. Na naszej stronie pojawiła się także przydatna funkcja "sprawdź dostępność w sklepie", dzięki której Klient wybierający się do sklepu może dowiedzieć się, czy wybrany produkt znajduje się w danym magazynie. Sporym udogodnieniem jest również możliwość odstąpienia od umowy bądź złożenia reklamacji w każdym sklepie stacjonarnym. 3) Ujednoliciliśmy ceny obowiązujące w sklepie internetowym oraz w placówkach stacjonarnych – obecnie wszędzie są one jednakowe i dotyczą każdego Klienta naszej firmy. 4) Usprawniliśmy działanie kodów rabatowych – do tej pory działały one jedynie w sklepie internetowym, jednak teraz postanowiliśmy uznawać je także w sklepach stacjonarnych. Podobnie sprawa wygląda również w przypadku wybranych elementów programu lojalnościowego, co znajduje efekt we wprowadzeniu możliwości wyboru upominku do zakupionych butów. 5) Podjęliśmy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, czego owocem jest powstanie Oficjalnego Sklepu Kibica Reprezentacji Polski działającego zarówno poprzez stronę internetową, jak i w stacjonarym sklepie w Warszawie. W obu przypadkach wszyscy posiadacze Karty Kibica, po wcześniejszej jej weryfikacji, otrzymują specjalną zniżkę. 6) Warszawski punkt wyposażyliśmy w specjalne boisko przeznaczone do testowania piłkarskiego obuwia, dzięki czemu każdy Klient może osobiście sprawdzić, czy wybrany model odpowiednio spisze się podczas gry. Na naszej stronie internetowej znajdują się także specjalne poradniki, dzięki którym można dowiedzieć się, jak odpowiednio dobrać buty i co w tym przypadku odgrywa najważniejszą rolę.