Nazwa zgłaszanego rozwiązania / produktu / usługi:

Fashion House Group

Opis zgłoszenia:

Dlaczego powinniśmy otrzymać EKOMERSA?

Opis zgłoszenia: Stworzenie systemu e-commerce, który jest biznesowo i logistycznie powiązany z centrum handlowym Fashion House Outlet Centre w Moskwie. Centrum handlowe wraz z systemem sprzedaży online, posiadającym dedykowane rozwiązania e-commerce, skutecznie budują wielokanałową strategię sprzedaży. Fashion House Online (http://shop.fashionhouseoutlet.com) to pierwsza w Europie platforma e-commerce łącząca marketplace online w modelu flash-sale z centrum handlowym i jego najemcami. Dostępna jest dla ponad 40 milionów konsumentów w środkowej i zachodniej części Rosji. Platforma została stworzona z myślą o klientach, którzy chcą kupować znane marki ze sprawdzonego źródła - w niskich cenach od -30% do -70% od oryginalnej ceny sklepowej. Jest to marketplace, który łączy tradycyjne centrum handlowe z możliwością dostawy produktów do domu, przymierzenia zamówionych online produktów w centrum handlowym, czy też między-kanałowe akcje promocyjne). Opis rozwiązania. Dlaczego powinniśmy dostać ekomersa? Centrum handlowe Fashion House Outlet Centre w Moskwie oferuje ograniczone czasowo wyprzedaże ubrań popularnych marek, w cenach o 30-70% niższych niż pierwotnie. Obecnie prowadzi także sprzedaż online, poprzez nowoczesny sklep internetowy, którego rozwiązania: - wspierają kampanie typu flash-sale Model sprzedaży flash-sale, efektywnie inspiruje do podjęcia działania i w pewien sposób nagradza aktywnych klientów. System e-commerce dla centrum handlowego Fashion House Outlet Centre wyposażony został w rozwiązania, które pozwalają na ciekawą prezentację produktów i dają możliwość sprawnych modyfikacji oferty. Ponadto, gdy dany produkt przestał być dostępny w sklepie online, towar nie znika, ale natychmiast pojawia się znaczek informujący o niedostępności wraz z możliwością podania adresu e-mail. Gdy produkt ponownie będzie dostępny, system automatycznie wyśle klientowi stosowną informację. - uwzględniają specyfikę rynku rosyjskiego w procesach logistycznych Sporym wyzwaniem dla systemu e-commerce było stworzenie funkcjonalności, które pomogą w sprawnym dostarczaniu produktów do klientów zamieszkujących bardzo rozległy teren. Z biznesowego punktu widzenia bowiem, wysyłka produktów z centrum handlowego w Moskwie do najdalej oddalonych części kraju, nie zawsze byłaby korzystna. Szczególnie jeśli klient zechce zareklamować lub zwrócić zamówienie. Wdrożono rozwiązanie, które w zależności od destynacji przyjmuje różne koszty dostawy. W systemie zapisanych jest kilka tysięcy miejsc, w które można wysłać paczkę. Już podczas składania zamówienia, klient podaje swój kod pocztowy. Na jego podstawie system pokazuje możliwości w wyborze metody dostawy i płatności oraz koszty z uwzględnieniem wagi przesyłki. Ponadto, system e-commerce Fashion House Outlet Centre umożliwia dokonanie zakupu online i odbiór zamówienia w centrum handlowym. - pozwalają na sprawne zarządzanie rozbudowaną ofertą produktową pochodzącą od wielu producentów System e-commerce Fashion House Outlet Centre oferuje swoim klientom produkty ponad 100 producentów. Zarządzanie tak wieloma różnymi tabelami może przysporzyć pracy i być narażone na błędy. Stworzone zostało więc rozwiązanie, które pozwala masowo przydzielać nowe rozmiarówki do produktów danego producenta. Centrum handlowe, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom systemu e-commerce, skutecznie wspiera sprzedaż swoich najemców. Marki współpracujące z outletowym centrum handlowym mogą dotrzeć do znacznie większego grona odbiorców, poprzez sklep internetowy. Ponadto, sklep online i centrum handlowe, które uwzględniają strategię omnichannel sprawiają, że każda z marek posiadająca lokal w Fashion House Online Centre w Moskwie oferuje swoim klientom cząstkę spójności online i offline.